Leave all Behind

From TV-Nihon
Jump to navigation Jump to search
Lyric Scan

An insert song of Kamen Rider W. Return to the discography page.

Sung by: Wilma-Sidr (Defspiral)
Lyrics: Fujibayashi Shoko
Composer: Ryo
Arranger: Wilma-Sidr

Lyrics[edit]

Karaoke Translation
I wanna make you satisfied
Choukousoku de tsurete yuku ze
Mayotteru hima wa nai Come ride with me
Riyuu nado don't ask me why setsumei nante dekinai hodo
Kono omoi hageshikute tomerarenai dare ni mo
Shinzou hou ga uchinarasu rhythm de
You go ahead hi wo tsukero mune no Ignition
Nanimo kamo Furikitte mirai e susume speed away
Dare ni mo oitsukenai hodo Leave All Behind
Oto ni oitsuku hodo Jikan wo nuki saru hodo
Accel... sora no hate made hashire
Yeah
I wanna make you satisfied
Gonna take you to the highest speeds
Ain't no time to worry, come ride with me
Don't ask me why. I can't explain
These feelings are so passionate that no one can stop them!
My heart is beating a rhythm
You go ahead. It fights the ignition in my chest
Shake off everyone and speed away to the future
No one can keep up. Leave All Behind
Fast enough to catch up to sound. Fast enough to leave time behind
Accel... dash to the ends of the sky
Yeah

Japanese[edit]

Japanese Lyrics
I wanna make you satisfied
超高速で連れて行くぜ
迷ってるヒマはない
Come ride with me
理由などdon't ask me why
説明なんてできないほど
この思い激しくて
止められない誰にも
心臓が打ち鳴らすrhythmで
You go ahead
火をつけろ 胸のIgnition
何もかも振り切って
未来へ進めSpeed away
誰にも追いつけないほど Leave all behind
景色が溶けるほど 風が叫びだすほど
Accel...世界の果てを目指せ
(Don't be afraid just step on it
Bring you up to this extreme speed
It's like a dream but could be real
Just handle it you just handle it)
I gotta keep you satisfied
エンドレスに見せてやるぜ
出来ないと嘆くのは
怖がってるだけじゃないの?
その心を 震えさせるrhythmで
You go ahead
走りだせ すぐにIgnition
何もかも振り切って
悲しみさえも throw away
絶望まで運んで行く Leave all behind
音に追いつくほど 時間を抜き去るほど
Accel...空の果てまで走れ
街を包む 闇の気配を今
You go ahead
切り裂こう もっとIgnition
何もかも振り切って
未来へ進め Speed away
誰にも追いつけないほど Leave all behind
景色が溶けるほど 風が叫びだすほど
Accel... 今は...
何もかも振り切って
悲しみさえも throw away
絶望まで運んで行く Leave all behind
音に追いつくほど 時間を抜き去るほど
Accel...空の果てまで走れ

External Links[edit]